Witajcie !

by 15:15:00 5 komentarze
Witajcie na blogu pierwszego, najlepszego i jedynego fajnego, samozwańczego celebryty trójmieskiego światka. Zachęcam was do współodczuwania ze mną otaczającego nas wszechświata. Bądźcie mi wdzięczni. Bądźcie niewybredni i kochajcie mnie, tak jak ja kocham sławę, pieniądze i kobiety (kolejność przypadkowa).


Dzięki mnie, Wasze postrzeganie rzeczywistości zmieni się diametralnie. Salonowe zakulisy przestaną być tajemnicą, a sekrety gwiazd polskiej sceny staną się zaledwie plotkami z przypisuarowych rozmów.
Pamiętajcie, że Staszek Szybki Jest. Jedyny taki na świecie i w swoim rodzaju. Stanisław płucze jamę ustną Walkerem, a skręty zwija z obligacji państwowych.

Porzuć swoje przyziemne obowiązki i mnie czytaj!

Stanisław Celebryta

Developer

Cras justo odio, dapibus ac facilisis in, egestas eget quam. Curabitur blandit tempus porttitor. Vivamus sagittis lacus vel augue laoreet rutrum faucibus dolor auctor.

5 komentarzy:

  1. współodczuwam a nawet jestem fanką!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie, nareszcie jest! Kocham Cię Stachuuuuuuuuuuuuuuuuu!

    OdpowiedzUsuń
  3. co tak cicho na tym blogu?????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  4. http://www.youtube.com/watch?v=MluQZBt_Io0&feature=related
    piosenka dla tych co czytają "Braci Karamazow"

    OdpowiedzUsuń

Staszek Szybki Jest